Tuesday, 9 August 2011

the oreo and the brain

Makan biskut oreo
Tengok luar
Hari dah malam

Another biskut oreo
Kerja sekolah berduyun
Besok dateline
Untung la en

Still lagi makan biskut oreo
Surf net
I KNOW, I SHOULD'VE BEEN WORKIN
Tengok luar tingkap lagi...
Macam nak hujan

Another oreo
Haiyoh, dangerously addicted
And then... another oreo
But yeah...

My brain needs all the glucose that it can get =)
**********************************************************************************

Assalamualaikum and greetings to all
Ignore the ramble kat atas tu.it wasn’t me *koff* *koff*.. my alter ego taking charge..kot
Sorry di atas peng’update’an yg mmg tak consintent langsung-langsung.

Keadaan tak mengizinkan
my condition is unnamed most of the time

serious.tak tipu.

bytheway, to all reader 

thanks a lot : 


for reading and shoutouting
for hanging around,being there.

Enjoy reading and shoutouting

May Allah bless


…………..*shove another biskut oreo*
i.am.seriously.losing.it